مقالات شیشه سکوریت

طراحی دفتر کار شیشه ای و ایده های دکوراسیون داخلی

طراحی دفتر شیشه ای امروزه به دکوراسیون مدرن تبدیل شده است و دیگر برای تقسیم فضای داخلی از چوب استفاده نمیکنند. استفاده از این شیشه ها در محیط کار علاوه بر زیبایی و دکوراسیون منحصربفرد مزایا و نکات کلیدی بسیار جذابی دارد که میتواند بر روی افزایش راندمان و عملکرد کارکنان در شرکت کمک بسیار زیادی بکند. در ادامه به مزایا و معایب طراحی دفتر کار شیشه ای میپردازیم.

نور پردازی مناسب در دفتر کار شیشه ای

یکی از اصلیترین مزیت هایی که میتواند یک دفتر کار شیشه ای داشته باشد نورپردازی به تمام سطوح به صورت یکسان است. وجود شیشه باعث میشود نور از عبور کرده و فضای بسیار روشنی را ایجاد کند ولی در پارتیشن های فلزی و چوبی این امکان وجود ندارد. همچنین وجود همچین ویژگی باعث صرفه جویی در مصرف برق خواهد بود که دیگر نیازی نیست به تمامی قسمت های پارتیشن خود یک روشنایی مجزا داشته باشید.

نور پردازی مناسب در دفتر کار شیشه ای

موقعیت جغرافیایی در طراحی دفتر کار شیشه ای

قبل از آنکه به فکر طراحی شیشه ای دفتر کار خود باشید باید آنرا از لحاظ جغرافیایی در نظر بگیرید. آیا مکان و فضای کافی برای پارتیشن وجود دارد؟ آیا پنجره های دفتر کار به چه شکلی است تا فضا را خفه نکند و تهویه مناسبی داشته باشد. این معیار ها میتواند در انتخاب طراحی و تقسیم پارتیشن کمک بسیار زیادی به شما بکند.

دکوراسیون مناسب برای دفتر های شیشه ای:

برای یک دفتر کار شیک و مدرن شیشه ای نیاز است تا نکاتی را برای دکوراسیون آن در نظر بگیرید تا با استاندارد طراحی نوین سازگار باشد. یکی از اصلی ترین ملزومات استفاده از مبل های ارگونومیک است زمانی که فضای شما مدرن میشود لازم است تا اشیای داخل آن نیز با آن همخوانی داشته باشد به همین دلیل پیشنهاد میکنیم از مبل های راحتی و دارای ارگونومی مناسب برای دفاتر شیشه ای تهیه کنید.

دکوراسیون مناسب برای دفتر های شیشه ای:

انتخاب رنگ ها و ست اداری:

برای دکوراسیون های مدرن همیشه رنگ های خنثی و تک رنگ مورد استفاده قرار میگیرد. توجه داشته باشید استفاده از رنگ های بسیار زیاد برای دکوراسیون مدرن مناسب نیست رنگ هایی مثل طوسی، سفید، مشکی برای دیزاین خود استفاده کنید تا دفتر شیشه ای شما جدابتر به نظر برسد و حال و هوای مدرن را به خود بگیرد.

استفاده از گیاهان در طراحی دفتر کار شیشه ای

در دفتر کار خود حتما از گیاهان استفاده کنید. گیاهانی مثل کاکتوس که یک شکل دارند و جمع و جور هستند برای دکوراسیون شیشه ای بسیار مناسب هستند. علاوه بر زیبایی وجود گیاهان به تهویه هوا کمک بسیار زیادی خواهند کرد. از رنگ های مدرنی که در دکوراسیون های مدرن به کار میرود میتوانید سبز، کرم، خاکستری را بیشتر از هر چیز مشاهده کنید. رنگ سبز را میتوانند گیاه هایی با استایل خوب با در ابعاد متفاوت به خوبی پوشش دهند.

استفاده از گیاهان در طراحی دفتر کار شیشه ای

استفاده از جلوه های شیشه ای برای بهتر کردن فضا

اگر فضای دفتر کار شما شیشه ای باشد، میتوانید از برند، لوگو شرکت روی آن استفاده کنید همچنین برای تقویت روحیه تیمی میتوانید از جلوه های ویژه مرتبط کاری برای نصب روی آنها استفاده کنید. یکی از جذابترین مزیت دفتر های شیشه ای استفاده از جلوه های ویژه برای دفتر کار شما است.

استفاده از شیشه اتاق ها برای نوشتن

اگر دفتر کار شما شیشه ای است میتوانید به جای وایت برد از شیشه ها استفاده کنید، نوشتن تسک های روزانه و همچنین برنامه ریزی یا افکت های ویژه برای تزئین برای دفاتر شیشه ای عالی است. توجه داشته باشید از ماژیک های پاک شونده برای نوشتن روی شیشه ها استفاده کنید چون استفاده از پدالکل در طولانی مدت میتواند مینای شیشه را از بین ببرد.

استفاده از شیشه اتاق ها برای نوشتن

نتیجه گیری:

همانطور که میدانید یکی از اصلی ترین دکوراسیون های مدرن در دفتر کار استفاده از شیشه به جای پارتیشن مثل چوب است. شیشه ها معایب و مزایای بسیار زیادی دارند که نصف آنها به زیبایی منحصربفرد آن دلالت دارد. چنانچه قصد نصب شیشه روی دفترکار خود هستید میتوانید از مشاورین امنیت سازان تبریز کمک بگیرید. تیم تخصصی ما بهترین متریال و شیشه را برای شما پیشنهاد میدهند. از شما دعوت میکنیم تجربیات خود از استفاده از شیشه در دفتر کار را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *