مقالات شیشه سکوریت

آیا پارتیشن شیشه ای قابل جابجایی است؟

آیا پارتیشن شیشه ای قابل جابجایی است؟

در دهه اخیر طراحی خانه های مدرن داخلی و فضاهای مسکونی به خصوص تجاری به سمت پارتیشن های شیشه ای میرود، چرا که پارتیشن های شیشه ای علاوه بر زیبایی و طراحی مدرن امکاناتی مثل جابجایی و تغییر شکل آنها نیز وجود دارد. اینکه آیا پرتیشن های شیشه ای قابل جابجایی است باید بگوییم بله، پارتیشن های شیشه ای قابلیت جابجایی دارند در ادامه چطور این جابجایی انجام میشود و نحوه کار آن چگونه است میپردازیم.

جابجایی پارتیشن های شیشه ای:

با ظهور تکنولوژی های بروز در انواع متریال شیشه، شیشه هایی از جنس سبک در عین حال مقاوم امکان جابجایی این پارتیشن ها را فراهم کرده است. این پارتیشن ها قابلیت جابجایی و تغییر موقعیت را با امکاناتی چون سیستم های لغزان مغناطیسی و همچنین قفل های مخصوص فراهم میکند. شما بایستی در ابتدای کار با شرکت سازنده این مسئله را مطح کنید که پارتیشن نصب شده به صورت ثابت نباشد و قابلیت جابجایی نیز داشته باشد. که شرکت مجری با توجه به خلاقیت خود میتواند انواع پارتیشن های متحرک شیشه ای را به شما پیشنهاد دهد که قابلیت جابجایی داشته باشد.

جابجایی پارتیشن های شیشه ای:

پارتیشن شیشه ای و استفاده از آن در مکان های مختلف

از جمله مزایای جابجایی پارتیشن یا متحرک بودن آن استفاده در مکان های مختلف است. به عنوان مثال در فضاهای کاری و تجاری اگر این امکان را داشته باشید تا با تغییر و جابجایی پارتیشن خود فضا را در زمان های متفاوت جابجا کنید عالی خواهد بود تا هم بتوانید فضای بزرگتری داشته باشید همچنین از فضای خود با توجه به نیاز کاربری خود در لحظه اقدام کنید.

آیا میتوانم هنگام اسباب کشی پارتیشن شیشه ای را با خود به مکان جدید ببرم؟

اگر در دفتر کار یا محل کار خود تمایل به هزینه برای پارتیشن خود دارید و تمایل دارید با جابجایی مکان خود پارتیشن خود را نیز حمل کنید باید بگوییم در عصر طراحی مدرن این عمل امکان پذیر است. این مورد نیازمند خلاقیت شرکت مجری شما است که پارتیشن نصب شده شما را طوری طراحی و نصب کند تا هنگام جابجایی بتواند آن را جدا کرده و به محل مورد نظر جدید انتقال دهد. تخصص و مهارت یکی از اصلی ترین مولفه های انتخاب یک شرکت مجری پارتیشن شیشه ای است. گروه امنیت سازان تبریز این امکان را برای شما فراهم کرده تا با مشاوره رایگان بتوانید بهترین انتخاب را انجام داده و پارتیشن با قابلیت جابجایی داشته باشید.

آیا میتوانم هنگام اسباب کشی پارتیشن شیشه ای را با خود به مکان جدید ببرم؟

مزایای استفاده از پارتیشن متحرک با امکان جابجایی

پارتیشن شیشه ای زیبایی منحصربفردی دارد همچنین مزایا و امکانات آن بسیار با صرفه تر از سایر پارتیشن ها بخصوص برای مراکز تجاری است. همچنین پارتیشن شیشه ای حمام نیز از این قائده مستثنا نیست. تنوع در طراحی با قابلیت همانگی با دیگر المان های داخلی این انتخاب را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است. اگر این پارتیشن ها قابلیت جابجایی نیز داشته باشند قطعا یکی از بهترین و اقتصادی ترین گزینه ها برای انتخاب خواهند بود.

نصب شیشه متحرک با قابلیت جابجایی توسط گروه امنیت سازان تبریز

ما در گروه امنیت سازان تبریز همیشه بر این تمرکز داشته ایم تا با طراحی های جدید و بروز جهان در تعامل باشیم. چنانچه نیاز به پارتیشن متحرک یا شیشه ای دارید با مشاورین ما که به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد تماس حاصل کنید. با توجه به مکان مورد نظر و همچنین نیاز شما جهت بهینه سازی فضا میتوانیم بهترین ها را برای شما پیشنهاد داده و آنرا خلق کنیم. با ما در ارتباط باشید.

دریافت قیمت و مشاوره

برای دریافت مشاوره رایگان همین الان با ما تماس بگیرید

تلفن پشتیبانی:09120879332

واتس اپ: 09145000995

تلگرام: 09143300688

در مجموع:

جابجایی پارتیشن شیشه ای بک گام جدید در جهت آزادی در طراحی مینیمال و فضای داخلی خانه یا محل کار است. این پارتیشن ها یا به تنهایی یا با ترکیب شیشه امکان ایجاد فضاهای جدید و تغییر پذیر را به شما به ارمغان خواهد آورد که باعث ارتقاء کیفیت زندگی همچنین مدرن شدن دکوراسیون شما میشود. همچنین در صورت نقل مکان نیز میتوانید به آسانی آنرا جابجا کرده و یا حداقل به کمک نصاب خود شیشه میتوانید آنرا جمع آوری کرده و در مکان جدید خود نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *